آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

22 ماهگیت مبارک عزیز دلم

1395/7/18 10:51
نویسنده : مامانی
157 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین زبونم آیدا :

امروز صبح زود از خواب بیدار شدی و وقتی دیدی دارم لباست رو میپوشونم گفتی مامان میخایم بریم مسافرت ؟ .. بخدا با  همین  وضوح و دلنشینی . میدونی مسافرت چیه چون دو هفته پیش مسافرت بودیم 11 روزه بود مشهد و شمال و به تو و آبجیت خیلی خوش گذشت خیلی چیزا رو تجربه کردید . خیلی زیاد طوری که آیلار اصرار میکرد که نه مامان تموم نشه مسافرتمون . چقدر آب بازی کردید توی دریا و تو اول کمی میترسیدی مخصوصا که اولین با یه موج اومد روی سرت و حسابی ترسیدی ولی بعد که دیدی ابجیت کلی توی آب بهش خوش میگذره دلو به دریا زدی و با من توی آب رفتی و با هم کلی جیغ زدیم و آب بازی کردیم و توی آب نشستیم و پریدیم و خوش گذشت . خدارو شکر .

عزیز کوچکم .مادر جون بهت میگه کوچولوی من .. مشخصه که شبها خواب میبینی چون چند هفته پیش صبح زود که بیدار شدی گفتی مامان داداش کو ؟ من فکر کردم منظورت عروسک نوزادی هست که جدیدا بهت دادم بازی کنی و برات آوردمش .ولی برخلاف انتظار من با ناراحتی گفتی : عروسک میدی؟  و من فهمیدم که خواب داداش دیدی . چون سارینا داداش داره تو هم دوس داری داداش داشته باشی . حتی یه بار به آیلار گفتی داداش  . البته آیلار هم چندید بار به هر کس گفته دوس داره داداش داشته باشه . اونهم با اسم ارمیا  البته این موضوع بی تاثیر از علاقه اتون نسبت به نوزاد دایی حبیب که قرار بود اسمش رو ارمیا بذارن نیست .

گل نوشکفته و دوست داشتنی من . این فقط چشم من نیست که تو رو انقدر زیبا میبینه و قلب من نیست که تو رو انقدر خواستنی حس میکنه . اینو توی مسافرت هم دیدیم . هر کسی که میدیدت بغلت میکرد و کلی از شیرین زبونیت ذوق مرگ میشدن همه . مخصوصا که بر خلاف اکثر بچه ها خیلی اجتماعی هستی و با بزرگتر ها زود دم میگیری .

مهارت اجتماعیت فوق العادست و مشخصه که از در کنار بقیه بودن و ایجاد صمیمیت بین بقیه  لذت میبری و هر وقت من و بابایی کنار هم باشیم حتما تو هم به جمعمون اضافه میشی و خودتو بینمون  یه گوشه جا میدی . عسل شیرینم . خواستنی و زیبایم . هر روز بیشتر از قبل به داشتنت افتخار میکنم و  خوشحالم .

باز هم خدایا شکرت که منو لایق این داشته ها کردی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)