آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

کاکل زری یا ناز پری ؟

1393/5/2 9:45
نویسنده : مامانی
313 بازدید
اشتراک گذاری

 نی نی یه کوچولوی ما الان تو هفده هفته و سه روزته و ده روز دیگه یه اتفاق مهم رو ما متوجه خواهیم شد .. اینکه تو یه دختر خانم ناز هستی یا یه آقا پسر گل !!!!

آره یازده مرداد نوبت سونوی آنورمالی اسکنت هست مطمئنم که بچه گلم خیلی خوب و سالمه و حتما با تولدش شادی زیادی رو به جمع خانواده کوچولومون میاره .. آره عزیزکم تو هدیه خدا هستی و من ایمان دارم که همه ی هدیه های خدا خوبه و بی عیب و نقص .......

البته بدون شیرینکم  هر چی که باشی مامان و بابا به خاطر داشتنت خیییییلی خوشحالن و از خدا تشکر میکنن. امروز حال مامان جون خوب نبود و من مجبور شدم آبجی آیلار رو  بیارم اداره و الان مث یه فرشته ناز و آروم کنار من خوابیده و من از اینکه دارم صاحب یه فرشته دیگه مث اون میشم واقعا هیجان زده ام .... البته دروغ چرا !!! یکم هم نگران هستم که بعدا " توی چنین موقعیت هایی باید با دو تا بچه کوچیک باید چی کار کنم ؟؟؟؟ ولی باز هم به خدا توکل میکنم و مطمتئم که تنهامون نمیذاره مخصوصا بخاطر بچه های گلی مث

آیلار و نی نی ..............

پسندها (1)

نظرات (0)