آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

نی نی 26 هفته ای من

1393/7/1 10:59
نویسنده : مامانی
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر 26 هفته ای مامان آیدا جونم

عزیزدلم  پریروز منو بابایی با آبجی آیلارت رفتیم سونو برای دیدن سلامتی تو ولی متاسفانه اجازه ندادن بابایی با آبجی بیاد داخل و فقط من بودم که موفق به دیدن خوشکل خانومم شدم . دخمل کوشولوی من !!!! الان تو طبق سونو 732 گرم وزن داری وخدا رو شکر کاملا سالم و سرحال والبته شکمو هستی چون توی سونو دیدمت که همش داشتی دهنت رو باز و بسته میکردی  زبون بامزه ات هم کاملا دیده میشد !!!!! نمیدونم تا چه حد درست حدس زده باشم ولی احساس کردم قیافه ات بیشتر از آبجیت شبیه به من هست اخه ایلار جونی بیشتر شبیه به بابائیه . حالا میبینیش خیلی دختر ماهیه حتما بخاطر داشتنش خوشحال میشی . شک ندارم .امیدوارم که خواهرای خوبی برای هم باشید . وقتی بهش میگم آبجی کجاست با اشتیاق کامل  لباس منو بالا میزنه و تو رو نازی میکنه و میگه نادی آبجی ......

نازی دخترای گل مامان . همیشه شاد و سالم باشید انشاالله

خدارو شکر میکنم که تو مشکلی نداری و قراره یه بچه سالم و انشاالله خوب نصیب من و بابایی بشه . خدایا شکرت

راستی امروز اول مهر هست و بازگشایی مدارس صبح که داشتیم میومدیم سر کار مدرسه ها رو دیدیم که باز شده و بچه ها با خانوادشون میرن مدرسه ... و به پنج شش سال دیگه فکر کردیم که باید دخترای گلمون رو ببریم مدرسه .. ای جونم آیلار و آیدا ساریخانی ... دانش آموزان نمونه مدرسه خودشون ..... تشویقشون کنید niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (0)