آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

آیدای کوچولوی من ...

1393/9/8 11:14
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

تو امروز 35 هفته و 5 روزته و  من مشتاق تر از همیشه منتظر قدم های کوچولوی تو هستم . کوچولوی من لطفا فقط تا اواخر هفته آینده تحمل کن و از خدا بخواه که فشار مامانی رو بالا نبره که مجبور نشیم زودتر از موعد به دنیا بیاریمت .

 به احتمال خیلی زیاد  این آخرین پستی هست که از وقتی تو دلمی برات میذارم . به امید اینکه پست بعدیی که میذارم  در حالی باشه که تو به روی من لبخند میزنی و من از خوشحالی داشتن دو تا فرشته کوچولو به خودم افتخار میکنم ...

 

پسندها (1)

نظرات (2)

یاسمن( مامی فرشته ها )
10 آذر 93 12:46
عزیزم انشاء الله به سلامتی آیدا جون را به دنیا بیاوری و خبر خوشحالی و سلامتی اش به اضافه یه عکس خوشکل از روز اول میلادش را واسمون بگذاری امیدوارم که همیشه سایه پر مهر و محبت اتون بالای سر این دو تا فرشته دوست داشتنی باشه
یاسمن( مامی فرشته ها )
21 آذر 93 22:40
دوست عزیز امروز 21 اذره و حتما تا امروز ایدا جون بهدنیا اومده بیصبرانه منتظر شنیدن خبر سلامتی خودتون و ایدا جون و دیدن عکس های زیبایش هستیم