آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

یازده ماهگیت مبارک عزیز دلم

1394/8/16 13:58
نویسنده : مامانی
214 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین تر از جونم . آیدا تمام وجودم . زیباترینم . دختر معصوم من . 

دو روز دیگه یازده ماهه میشی و تا یکسالگیت یک ماه مونده . و من مشتاق تر از همیشه منتظر بزرگتر شدن و پیشرفت بیشترت هستم . شیرین من . وقتی که در کنارت نیستم و به تو فکر میکنم تمام سلولهای بدنم دلشان برایت تنگ میشود و گاهی چشمانم هم خیس .و طوری دوستت دارم که انگار تنها فرزندم هستی. و این حس را وقتی به آیلار هم فکر میکنم دارم . 😄 

کارهایی که در این ماه یاد گرفتی ..

دیگه کاملا تنهایی وایمیسی و کاملا معنی بای بای رو میدونی و میکنی و فوت میکنی و سوت میزنی و همیشه اصرار داری که فقط در آغوش من ... مادرت باشی . و کلماتی که یاد گرفتی ...

دتی ..دکی ،( همون دالی ) البته همراه با قایم شدن . 

مامان ،بابا ،دد،بده ،آیدا ،تی تی ،ع عو ..( کلمه ای که توی یه آموزش زبان تکرار میشه ).که وقتی میشنوی تکرارش میکنی ..

آپ ...یعنی اب

مپ ...لامپ و بعضی چیزا رو میشناسی و وقتی بگیم کو .؟ بهشون اساره میکنی مث تی تی و تو تو ..

و کاملا مشخصه که خیلی به یادگیری علاقه داری و من از این موضوع واقعا خوشحالم و ار داشتن تو بیشتر از هر چیز خوشحالم . و همیشه خدا رو برای داشتنت شکر میکنم . 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)