آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

تولد یکسالگیت مبارک عزیز دلم

1394/9/17 13:04
نویسنده : مامانی
169 بازدید
اشتراک گذاری

فردا 18/09/94 هست و آیدای من یک ساله میشه .

انگار همین دیروز بود ... یکسال قبل یه چنین روزی .... بخاطر فشار بالام بستری بودم توی زایشگاه همینجا ... و منتظر بودم که فردا آیدام رو از وجودم جدا کنند . و نگران سلامتیش بودم ... ولی امروز مطمینم هیچ چیزی توی دنیا نمیتونه فرزندی رو از مادرش جدا کنه چون فرزند انسان تا ابد جزیی از وجودش خواهد موند ...

آیدای من نمیه وجودم ... فردا یکساله میشی و دختری زیبا و ناز و دوست داشتنی و ملوس هستی . و من افتخار میکنم که دخترایی مث تو و ایلار دارم ....

آیدای من در یکسالگی میتونه :

-راه بره البته هنوز ماهر نشده ولی چند متر رو به راحتی طی میکنه .

8 تا دندون داره 4 تا بالا و 4 تا پایین

- حدود 9 کیلو وزن و 73 سانت قدشه

کلماتی که میتونه بگه : چیزی که زیاد میگی : این چیه ؟؟ --توپ - مامان - بابا- دد - آیدا -بده -

میتونی با صدا بوس بکنی و بوس بفرستی و بای بای کنی

عاشق گوشی و دیدن کلیپ های شاد هستی و خیلی وقتا با آیلار سر گوشی ما دعواتون میشه

 

بعدا بقیشو مینویسم

پسندها (4)

نظرات (4)

◉●•◦شیـ✿ـریــن◦•●◉
18 آذر 94 21:16
تولــدش مبارک
یاسمن( مامی فرشته ها )
22 آذر 94 11:01
تولد آیدا خانوم مبارک . امیدوارم همیشه در پناه خداوند مهربان سالم و شاداب و تندرست باشند .
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
aylar
5 دی 94 21:41
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
نقاش کوچولو
7 دی 94 1:31
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین