آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

پانزده ماهگیت مبارک عزیز دلم

1394/12/17 11:27
نویسنده : مامانی
162 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین تر از جانم آیدای من

فردا 15 ماهه میشی و دختر فوق العاده ای شدی . خیلی شیرین و جذابی و البته خیلی شاد . دوس ندارم بنویسم حال این روزها رو که خیلی مریض میشی و لاغر شدی ...

پس مینویسم .. :

کلمات زیادی رو میگی مث نمیخام .ابرو ..

شیر خشک و پاستوریزه دوس نداری بر خلاف آبجیت و من نگرانم نکنه به اندازه کافی بهت مواد غذائی نرسه ...

قهر های بامزه میکنی و مث آبجی سجده میری .. رقابت شدیدی با آبجی داری و میخای خیلی از کاراشو تقلید کنی و سعی میکنی وسایلو از دستش بکشی ولی گل معصوم من زورت نمیرسه و من غمگین تر از تو حست رو درک میکنم و سعی میکنم جای دیگه کمکت کنم که موفق بشی ...

امیدوارم خدای مهربون کمکم کنه تا بتونم مث یه قاضی خوب بینتون قضاوت کنم و بتونم بهترین و منصفانه ترین حکم رو براتون اجرا کنم ......

امیدوارم از کودکیتون خاطرات شاد و شیرینی بیاد داشته باشید .. همون طوری که من و بابائی تلاش میکنیم ...

به امید موفقیت همه ی پدر و مادر های کوشا !!!چشمکخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

biiitaaa
21 اسفند 94 15:52
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي