آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

بالاخره میتونم صدات کنم : .........!!!!!!

1393/5/16 9:38
نویسنده : مامانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام ، سلام ، صدها و هزاران سلام به نی نی جدیدمون که دیگه از امروز دختر گلم صداش میکنم .........هوراااااااا .

بعله به لطف خدا این نی نی مون هم  ناز پری شد . همیشه از اینکه دو تا دختر داشته باشم هیجان زده میشدم و حالا فرصتش رو پیدا کردم که از این شرایط  لذت کافی رو ببرم .... بیچاره بابایی که در عین خوشحالی هی نق میزنه که شما سه تا من یکی !!!!! و ما هم بهش میخندیم .....

شیرین مامانی ازت خواستم که سالم و شاد باشی که وقتی برمیگردیم خوشحال بیایم خونه ... در طول سونو همه چی خوب بود .... ولی آخرش دکتر گفت که یه مشکل کوچولو دیده که باید چهار تا شش هفته بعد دوباره سونو بشم . و من و بابایی از استرس تا خونه با هم اصلا حرف نزدیم  .. من همیشه توکلم به خدا هست و میدونم بهترین ها رو برامون میخواد ولی بابا خیلی ناراحت بود .... تا اینکه فرداش به متخصص زنان و اطفال که نشونش دادم گفتن چیز خاصی نیست و از بین میره مخصوصا که من آزمایش ژنتیک هم دادم و هیچ مشکلی نیست . وقتی که توی نت هم گشتم دیگه خیلی خیالم راحت تر شد ..... و الن خیلی بهتریم  و منتظر سالم و شاد بدنیا اومدن و زندگی کردنت هستیم ...... همیشه خوب باش دختر گلم ...

راستی نمیدونم خودت بپسندی یا نه ولی شاید اسمت رو بذاریم آیدا ... احساس میکنم خیلی دختر ناز و باشخصیتیه آیدا خانوم .... نظر تو چیه مامانی ؟ پس تا وقتی که تصمیممون قطعی بشه آیدا صدات میکنیم .قربون اون ورجه وورجه کردنات که کلی مامانی رو خوشحال کردی چند دقیقه پیش . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمن( مامی فرشته ها )
20 مرداد 93 12:51
مبارک باشه دوست عزیز امیدوارم دخمل نازت سالم و تندرست بیاد به جمع خانوادگیتون برای ایلار جون هم خوشحالم که یه خواهر خوب همراه همیشگی اش خواهد بود .
یاسمن( مامی فرشته ها )
27 مرداد 93 11:42
دوست عزیز هیچ اشکالی نداره که واسمون کامنت نگذاری عزیزم . مهم دوستی ما است . من و شما الان شرایط ویژه و یکسانی داریم . مامان دو تا فرشته کوچولو هستیم و همین باعث همدلی امون خواهد بود برات بهترین روزها را د رکنار آیدای گلم و آیلار عزیزم آرزو می کنم در ضمن اسم دخملی هم خیلی خوشمله انشا الله سالم و نام دار باشه