آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

دعا کن نی نی من ...

1393/5/29 10:55
نویسنده : مامانی
253 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر نازنینم ، آیدای کوچولوی مامانی . امروز دلم خیلی گرفت فک میکردم حتما و با احتمال صد در صد حالت خوبه ولی امروز که به دکتر ادیبی زنگ زدم گفت نود درصد مشکلی نیست و میتونم مطمئن باشم ولی برای اینکه خیالم راحت باشه دوباره باید بریم سونو تا دوباره دکتر چکت بکنه . عزیز دلم دعا کن خدا کوچولوی منو سالم بهم بده . خودش میدونه من طاقت دیدن یه لحظه ناخوشی بچه هامو ندارم چه برسه به اینکه مشکل جدیی باشه !!!!

نه  خدایا لطفا به همه ی چیزایی که آفریدی به بهتریناش به اونایی که خیلی برات مهمن و به خودت قسمت میدم بچه امو دوست دارم و از الان بهش عشق می ورزم خواهش میکنم  مشکلی نداشته باشه ......... خودت کمکمون کن . مرسی خدا از اینکه همیشه دعاهامو شنیدی و مطمئنم این بار هم  نا امید برم نمیگردونی ...

منتظر خبرای خوبت هستم خدا .... تا دو هفته دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)