آیدا خانمآیدا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نی نی جدیدمون

بیست و شش ماهگیت مبارک عزیز دلم

1395/11/19 12:51
نویسنده : مامانی
181 بازدید
اشتراک گذاری

آیدا 2 سال و دو ماهه شد .

دختر زیبایم : یک ماه پیش چنین روزهائی برایم بسیار سخت بود تو بیمار شدی بعلت عفونت ریه و بستری شدی و تحمل آن روزها برای هردومان بسیار سخت بود . و البته برای تو سخت تر ، دختر شاد و نازی که عادت به خندیدن و دویدن داشت در تخت کوچکش زندانی شد . خوب که چهار روزه تمام شد . و کمی بهتر شدی ولی وابستگیت به شیر مادر چندین برابر . مانند نوزاد تازه متولد شده ، هر ساعت شیر میخواستی و بهانه گیری میکردی . به حدی رسید که یک هفته بعد مجبور شدم و مجبور  شدم طفل کوچکم را که دیگر دو سالش تمام شده بود از  شیر خودم جدایش کنم. نمیگویم که چقدر برای من سخت بود و بغض میکردم از دیدنت ، از اینکه تو را به اجبار داغدار کرده ام . چون شنیده ام وقتی کودک از شیر مادر جدا میشود داغدار میشود مانند کسی که عزیزترین کسش را از دست میدهد . میدانی  تحملش برای یک مادر خیلی سخت است کودکش را خودش داغدار کند . ولی به جبر زندگی ،پاره وجودم را از آن ارتباط دهنده قوی بین من و خودش جدا کردم و کل زمانی که آیدایم از  شیره وجودم تناول کرد 2 سال و یکماه و 16  روز بود . و آخرین وعده شیرش را در صبحگاه پنج بهمن 95 نوشید و با آن وداع کرد .

سخت بود و تو تا حدود یک هفته شبها بیدار میشدی و گریه میکردی و شیر میخواستی ولی من به ناچار فقط تو را بغل میکردم و در خانه میگرداندم تا دوباره به خواب بروی. البته تا امروز که برایت مینویسم و 19 بهمن است هنوز گاهی شبها نا آرام هستی و گریه میکنی ولی شیر نمیخواهی. شاید به سختی داری این مرحله ی سخت را تحمل میکنی. مادر بمیرد که نبیند اینقدر زجر میکشی . 

و البته از هفته پیش متوجه شدم که خودت به توالت ترینینگ علاقه مند هستی و تحمل میکنی و پوشکت تا ساعتها خیس نمیشود و فهمیدم که اکنون زمانش رسیده و حال با علاقه به دستشوئی میروی و از اینکه میتوانی خودت را کنترل کنی و به قول خودت (( من بزرگ شدم )) لذت میبری.

شیرینم آیدا . بسیا شیرین و جذاب و زیبا هستی اکنون . خوش زبان و دانا . صحبت کردنت کامل و شیواست . با محبت هستی بسیار . خیلی نی نی ها را دوست داری و میخواهی ببوسیشان و در آغوش بگیری . زرنگ و فرض هستی هر کاری از تو بخواهیم حتی اگر در حد توانت نباشد به رسم محبت سعی به انجام آن داری و خودت مشتاق و پویا هستی .

چه بنویسم که هر چه از تو بگویم کم است .

هدیه آسمانی زیبای من . فقط میتوانم از اینکه خداوند تو را نصیب من و بابا کرده است از او تشکر کنم و سلامتی و شادیت را برای همیشه ی دنیا بخواهم . آمین یا رب العالمین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)